Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Wanneer we in jouw buurt glasvezel willen aanleggen, starten we een glasvezelcampagne. Tijdens de glasvezelcampagne benaderen we je op diverse momenten. Zo nodigen we je uit voor de Glasvezel infomarkt, waar we je persoonlijk informeren over glasvezel en ons aanbod. Verderop in de campagne krijg je meer post van ons, zie je ons op Facebook en andere online kanalen terug en vind je alle informatie op onze website. Tijdens de campagne kun je je aanmelden voor glasvezel door een abonnement af te sluiten bij één van de deelnemende telecomaanbieders. Halen we in een gebied voor de deadline het deelnamepercentage, dan leggen wij het glasvezelnetwerk aan. Alleen als je je aanmeldt voor een abonnement, krijg je een glasvezelaansluiting in huis.
De aanleg van een glasvezelnetwerk is een kostbare aangelegenheid. Om de kosten van de aanleg te dekken, is het noodzakelijk dat een minimaal percentage van de inwoners en bedrijven zich aanmeldt en diensten afneemt via het glasvezelnetwerk. Op deze manier staan er inkomsten tegenover de hoge aanlegkosten.
Als het minimale percentage niet gehaald wordt, leggen wij helaas geen glasvezel aan. Alle contracten met de telecomaanbieders vervallen dan automatisch. Het kost je dus in dat geval niets.
Als je je niet aanmeldt tijdens de glasvezelcampagne, dan krijg je geen aansluiting in je woning. In veel gevallen kunnen we je op een later moment aansluiten. Omdat we wel extra werkzaamheden moeten verrichten voor het realiseren van de ‘na-aansluiting’, rekenen wij extra eenmalige aansluitkosten. Dus meld je tijdens de glasvezelcampagne aan om jezelf kosten te besparen en de kans te vergroten dat het minimale percentage wordt gehaald!