Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
We willen graag zoveel mogelijk woningen voorzien van een aansluiting op het glasvezelnetwerk. Dan blijft de overlast beperkt en hoeft de straat ook maar een keer open. Met een glasvezelaansluiting is iedere woning klaar voor de toekomst! Of je een internetabonnement op glasvezel neemt bepaal je natuurlijk zelf. Hieronder zetten we de belangrijkste informatie voor je op een rij.
Wat is het verschil tussen een glasvezelaansluiting en een abonnement?
Wanneer jouw woning is voorzien van een gratis glasvezelaansluiting, heb je nog geen werkende verbinding. Als je dat wilt, kun je met een glasvezelaansluiting in jouw woning op elk moment overstappen op glasvezel door een abonnement op glasvezel af te sluiten. Ga voor meer informatie naar www.deltanetwerk.nl
Wat is het voordeel als ik nu een glasvezelaansluiting neem, maar er nog geen gebruik van wil maken?
We bereiden nu alvast je woning voor op het netwerk van de toekomst. Met een glasvezelaansluiting in jouw woning, ben je alvast aangesloten op het glasvezelnetwerk en kan je op elk moment, wanneer jij dat wilt, eenvoudig overstappen naar internet via glasvezel.
Wat betaal ik voor een glasvezelaansluiting?
De glasvezelaansluiting bestaat uit een kastje in de meterkast en de aansluiting op het glasvezelnetwerk. Deze wordt tijdens de aanleg geheel kosteloos en vrijblijvend geïnstalleerd. Daarvoor betaal je niets.
Hoe regel ik een gratis glasvezelaansluiting?
Dat doe je eenvoudig door een afspraak te maken met onze aannemer Circet Nederland. Zij helpen je graag op werkdagen tussen 08:00 tot 16:30 uur en zijn bereikbaar via 088 - 18 18 190 of [email protected]
Ben ik verplicht om een abonnement op glasvezel af te sluiten?
Nee, je bent niet verplicht om een abonnement op glasvezel af te sluiten, dat bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Je kunt ook gewoon jouw huidige aansluiting en internetabonnement houden, maar dan maak je geen gebruik van internet via glasvezel.
Wat gebeurt er met mijn huidige internetabonnement?
De glasvezelaansluiting plaatsen we in de meterkast, vaak naast jouw bestaande telefoonaansluiting. Je kunt dus ook gewoon gebruik blijven maken van jouw huidige internetabonnement als je dat wilt.
Wat betaal ik voor een abonnement op glasvezel?
Als je eenmaal een glasvezelaansluiting in jouw woning hebt en je wilt een abonnement op glasvezel, dan ga je pas betalen als het abonnement door de telecomaanbieder van jouw keuze is geactiveerd. Via de postcodecheck op www.deltanetwerk.nl bekijk je het aanbod op jouw adres.
Hoe kan ik een glasvezelabonnement bestellen?
Overstappen naar glasvezel regel je direct en eenvoudig online. Doe de postcodecheck op www.deltanetwerk.nl en bekijk het aanbod op jouw adres. Je kunt ook een lokaal verkooppunt bij jou in de buurt vragen naar meer informatie over de abonnementen. De lokale verkooppunten vind je ook op www.deltanetwerk.nl
Ik heb al een abonnement op glasvezel besteld. Wanneer kan ik hier gebruik van maken?
De planning van aanleggen verschilt per postcode. Vul jouw postcode in op www.deltanetwerk.nl voor de planning van jouw adres.
En heb je een abonnement op glasvezel genomen, dan ontvang je na de plaatsing van de huisaansluiting en zodra het glasvezelnetwerk gereed is, binnen drie tot 8 weken het glasvezelpakket van jouw telecomaanbieder. Na installatie kun je gebruik maken van internet en tv via glasvezel.
Wat komt er allemaal kijken bij de aanleg van glasvezel?
DELTA Netwerk legt overal in Nederland glasvezel aan. Stap voor stap sluiten wij woningen en bedrijven aan op glasvezel, vanaf het centrale verdeelpunt, tot aan jouw woning. Benieuwd wat je kunt verwachten? Klik dan hier.