Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?center=0.61952861952861948,0.494949494949495&mode=crop&width=576&height=285&rnd=133427161650500000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?center=0.61952861952861948,0.494949494949495&mode=crop&width=768&height=345&rnd=133427161650500000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?center=0.61952861952861948,0.494949494949495&mode=crop&width=992&height=415&rnd=133427161650500000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?center=0.61952861952861948,0.494949494949495&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=133427161650500000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?center=0.61952861952861948,0.494949494949495&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=133427161650500000') !important;}}

Vraag, klacht of storing in Velp

17 maart 2024


Binnen 3 tot 8 weken na het plaatsen van de HAS (huisaansluiting) ontvangen bewoners die een abonnement hebben afgesloten een installatiepakket van de gekozen telecomaanbieder. Na installatie kunnen bewoners genieten van het snelle en stabiele glasvezelnetwerk.

Vraag, klacht of storing? Neem contact op met de telecomaanbieder

Heb je een werkende aansluiting in huis en maak je gebruik van de diensten? Met vragen over je abonnement, apparatuur, storingen, maar ook bijvoorbeeld over schade aan het netwerk, kun je terecht bij je telecomaanbieder. Ze helpen je graag verder. In het geval van schade geven de telecomaanbieders dit door aan de netwerkbeheerder.