Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/5094/afbeelding-van-straat-naar-woning.jpg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132973384920000000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/5094/afbeelding-van-straat-naar-woning.jpg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132973384920000000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/5094/afbeelding-van-straat-naar-woning.jpg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132973384920000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/5094/afbeelding-van-straat-naar-woning.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132973384920000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/5094/afbeelding-van-straat-naar-woning.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132973384920000000') !important;}}

Latere aansluiting in stad Rhenen

29 november 2021


Aangemelde bewoners in de stad Rhenen moeten wat langer wachten voor zij signaal kunnen ontvangen.

De graafwerkzaamheden in de stad Rhenen zijn gereed. Aannemer BAM Telecom is zo goed als klaar met het plaatsen van huisaansluitingen. Het signaal van de Pop naar woning zal later worden geactiveerd. De reden hiervoor is dat de levering van het apparatuur is vertraagd. Hierdoor kan medio het eerste kwartaal het signaal worden geleverd naar de woningen.

Alles weten over hoe een Pop, point of presence, eruitziet en werkt? Lees hier meer>>

Planning

Zodra de verbindingen gereed zijn, kan de aansluiting geactiveerd worden. Naar verwachting worden de eerste aansluitingen in het eerste kwartaal van 2022 geactiveerd.  Is de huisaansluiting actief, dan ontvangen bewoners hun installatiepakket van de telecomaanbieder en kunnen ze gebruik maken van de glasvezeldiensten. 

Aannemer BAM Telecom bv

De aannemer BAM Telecom bv legt in opdracht van DELTA Fiber Netwerk het glasvezelnetwerk aan. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met jou over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis.

Heb je nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of jouw aansluiting? Of ervaar je een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met BAM Telecom bv. Zij helpen je graag op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur en zijn bereikbaar via 085 047 90 62 of [email protected].

Klant Contact Centrum DELTA Fiber Netwerk

Heb je vragen over de aanleg van glasvezel? Bekijk hier alle veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met de Klantenservice van DELTA Fiber Netwerk 088 75 85 800 of chat met een van onze medewerkers. Wij zijn geopend op kantoordagen van 8.30-17.00 uur.

Via de postcodecheck op deze website kunnen bewoners de verwachte oplevermaand en status van hun aansluiting bekijken.