Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Tijdens de aanleg van glasvezel komt de aannemer twee keer langs bij bewoners. Aan het begin van de aanleg komt de aannemer kijken waar de aansluiting in huis komt. Dit noemen we de woningschouw. Daarna komt de aannemer, meestal een paar maanden later als het graafwerk klaar is, nog een keer langs om de aansluiting in huis te plaatsen. De planning van de aannemer verandert continu. Steeds kijken we wat de meest optimale volgorde is van het werk. We willen natuurlijk zo snel en veilig mogelijk aanleggen! Meer weten over de status van de aanleg naar jouw adres? Volg het via de postcodecheck.
De woningschouw in Oirschot, Middelbeers, Oostelbeers en Spoordonk duurt enkele maanden. Daarom zijn de kernen ingedeeld in een aantal deelgebieden. Per deelgebied wordt er dan geschouwd. Het kan enige tijd duren voor dat de aannemer langskomt maar wees gerust alle woningen worden geschouwd.
De woningschouw in deze kernen staan gepland voor het derde en vierde kwartaal van 2021.
Let op!
We maken deze planningen met de grootst mogelijke zorg, maar deze zijn altijd onder voorbehoud. Omstandigheden als technische obstructies, vervuilde grond, vertraging bij het verkrijgen van vergunningen of weersomstandigheden kunnen ervoor zorgen dat een planning wijzigt. Dus wil je weten wat de actuele planning is voor jouw woning? Doe dan de postcodecheck, vul jouw postcode in en volg de status van jouw woning.
Als alle woningen zijn geschouwd, wordt er gestart met het graafwerk. Aannemer Van Gelder Telecom legt eerst de glasvezel naar de woningen aan. Hierna worden de kabels door de straten aangelegd. Voordat de graafwerkzaamheden in jouw buurt starten, ontvang je een graafbrief met alle benodigde informatie.
In opdracht van DELTA Fiber Netwerk zal aannemer Van Gelder Telecom het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met u over alle werkzaamheden en over het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis. Heb je nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of uw aansluiting? Of ervaar je en klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Van Gelder Telecom. Zij helpen jou graag op werkdagen tussen 08.30 uur en 16.30 uur en zijn bereikbaar via 038 44 31 429 of [email protected].