Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
De aanleg van glasvezel is in volle gang. Binnenkort start aannemer Van Gelder Telecom met het plaatsen van de huisaansluitingen in Oirschot (deelgebied ORS-02) . Nadat de kabel tot de gevel is aangelegd, komt er nu een monteur bij je thuis om ‘het glasvezelkastje' (FTU) te plaatsen. De aannemer is een aantal maanden bezig met het plaatsen van de huisaansluitingen in Oirschot, na de plaatsing van het kastje is de aansluiting nog niet direct actief, omdat nog niet alle verbindingen in het netwerk klaar zijn. De betreffende bewoners hebben hierover een brief ontvangen.
Er ontbreekt een aantal verbindingen in het glasvezelnetwerk, die nodig zijn om de aansluiting van een signaal te voorzien. Zodra de verbindingen gereed zijn en het verdeelpunt van voeding is voorzien, kan de aansluiting in huis worden geactiveerd. De aannemer doet dit op afstand en hoeft hij/zij hiervoor niet nogmaals bij de bewoners langs te komen.
Naar verwachting worden de eerste aansluitingen in Oirschot ORS-02 in het eerste kwartaal van 2023 geactiveerd. Uiteraard is dit onder voorbehoud. Zodra de huisaansluiting actief is, ontvang je jouw installatiepakket van de dienstaanbieder en kunnen je gebruik maken van de glasvezeldiensten.
Bij de bewoners van ORS-02 worden de komende maanden
de glasvezelkastjes geplaatst.
Wil je meerdere aansluitingen of wil je de kabel in plaats van over de plint, op een andere plek leggen? Dan wordt het jouw eigen verantwoordelijkheid om hiervoor een oplossing te zoeken. Gelukkig staan de lokale verkopers voor je klaar om je te helpen met de praktische zaken rondom de huisaansluiting.
Zij helpen graag met het verbeteren van jouw huisaansluiting. Maar waarvoor kun je bij hen terecht?
Ben je aangesloten en ontvang je diensten, maar heb je last van een storing? Neem dan contact op met jouw telecomaanbieder.
Heb je vragen over de aanleg van glasvezel? Bekijk hier alle veelgestelde vragen.
Op deltanetwerk.nl kun je op ieder gewenst moment via de postcodecheck de status van de aanleg van jouw deelgebied bekijken.
Wil je liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met het Klant Contact Centrum van DELTA Netwerk. Op werkdagen zijn wij tussen 08.30 uur en 17.00 uur telefonisch bereikbaar via: 088 75 85 800.