Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Goed nieuws! We gaan beginnen met de aanleg van glasvezel in Oirschot, Middelbeers, Oostelbeers en Spoordonk. Tijdens de aanleg krijgen alle woningen een glasvezelaansluiting, dus ook woningen waarvan de bewoners zich (nog) niet hebben aangemeld voor een glasvezelabonnement. Gezien het animo voor glasvezel in jouw omgeving willen we iedere woning een glasvezelaansluiting aanbieden. Hiermee bereiden we alle woningen voor op het netwerk van de toekomst. Wil je meer weten wat dit betekent en waarom we dit doen? Lees dan de veelgestelde vragen.
We willen jouw woning alvast voorbereiden op het netwerk van de toekomst. De aansluiting is geheel kosteloos en verplicht je tot niets. Met een glasvezelaansluiting in jouw woning ben je alvast aangesloten op het glasvezelnetwerk en kun je op elk moment, wanneer jij dat wilt, eenvoudig overstappen naar glasvezel. Door zoveel mogelijk adressen tegelijk op glasvezel aan te sluiten, hoeft de straat maar één keer open en beperken we de overlast.
Ik heb geen abonnement afgesloten. Waarom zou ik dan toch een glasvezelkastje in mijn huis laten plaatsen?
We bereiden nu alvast jouw woning voor op het netwerk van de toekomst.
Wij leggen glasvezel aan tot de voorgevel van jouw woning. Dit betekent dat jij vanaf de openbare weg, een unieke glasvezelverbinding naar jouw woning krijgt. Vervolgens monteren we de glasvezelaansluiting op de meest geschikte locatie in jouw woning, meestal in de meterkast.
Tijdens het schouwen komt de aannemer kijken waar de aansluiting in huis komt. Meestal is dat in de meterkast. Een paar maanden later, als het graafwerk klaar is, komt hij nog een keer langs om de aansluiting in huis te plaatsen. Voordat de aannemer bij jou langskomt, ontvang je altijd een brief.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent als de schouwer bij u aan de deur komt. In dat geval laat de hij een kaartje in de brievenbus achter met het verzoek om contact op te nemen om een nieuwe afspraak te maken.
De glasvezelkabel met bijbehorend kastje (FTU) wordt geheel kosteloos en vrijblijvend geïnstalleerd. Daarvoor betaal je nu niets. Pas als je een abonnement afsluit, betaal je voor de diensten over het netwerk en worden er aansluitkosten in rekening gebracht.
Nee, je bent niet verplicht om een glasvezelabonnement af te sluiten. Je kunt gewoon je huidige aansluiting en internetabonnement houden.
Als je een abonnement neemt op glasvezel, dan betaal je maandelijks voor de diensten zoals bellen, internetten en tv kijken en worden er eenmalig aansluitkosten in rekening gebracht.
Kijk op www.gavoorglasvezel.nl en vul de postcodecheck in voor meer informatie en kies voor een glasvezelabonnement bij één van de telecomaanbieders.
En wil je overstappen naar glasvezel? Ook dat regel je direct online via de postcodecheck op www.gavoorglasvezel.nl.
Zodra de glasvezelaansluiting in jouw woning gereed is en je een abonnement bij een van de telecomaanbieders hebt afgesloten, dan maak je binnen enkele weken gebruik van de glasvezeldiensten. Heb je vragen over jouw diensten of de activering van de aansluiting, neem dan contact op met jouw telecomaanbieder.
Wij sluiten graag alle woningen in Oirschot, Middelbeers, Oostelbeers en Spoordonk op het glasvezelnetwerk aan. Als je op een later moment voor glasvezel kiest, dan ontvang je een offerte voor de kosten van de aanleg van glasvezel naar jouw woning. Daarnaast betaal je de eenmalige kosten van €650,- zodra de glasvezeldiensten door uw dienstaanbieder geactiveerd zijn.
In opdracht van DELTA Fiber Netwerk zal aannemer Van Gelder Telecom het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met jou over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij u thuis. Heb je nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of jouw aansluiting? Of ervaar je een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Van Gelder Telecom Zij helpen je graag op werkdagen tussen 08:30 en 16:30 uur en zijn bereikbaar via telefoonnummer: 088 115 49 92 of per email: [email protected].
Voor algemene vragen kun je op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.00 uur contact opnemen met het Klant Contact Centrum van DELTA Fiber Netwerk via telefoonnummer: 088-75 85 800