Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Aannemer BAM Telecom is volop bezig met het plaatsen van de huisaansluitingen. Nadat de kabel tot de gevel is aangelegd, komt er een monteur bij je thuis om ‘het glasvezelkastje' (FTU) te plaatsen.
BAM maakt afspraak voor plaatsing
Bewoners die door BAM zijn ingepland ontvangen een bericht met daarin de datum en tijd waarop de monteur langskomt. Het kan zijn dat sommige bewoners dit bericht pas later ontvangen, omdat zij nog niet staan ingepland. Maar uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.
Telecomaanbieder
Heeft de monteur de huisaansluiting geplaatst, dan zit het werk van de aannemer erop. Maar hoe gaat het dan verder? Jouw gekozen telecomaanbieder stuurt een installatiepakket op. Dit kan 3 tot 8 weken duren. Je kunt dit pakket zelf installeren of via de telecomaanbieder een afspraak maken voor installatie door een van hun medewerkers.
Hulp van lokale verkopers
Wil je meerdere aansluitingen of wil je de kabel in plaats van over de plint, op een andere plek leggen? Dan wordt het jouw eigen verantwoordelijkheid om hiervoor een oplossing te zoeken. Gelukkig staan de lokale verkopers voor je klaar om je te helpen met de praktische zaken rondom de huisaansluiting.
Zij helpen graag met het verbeteren van jouw huisaansluiting. Maar waarvoor kun je bij hen terecht?
Storing?
Ben je aangesloten en ontvang je diensten, maar heb je last van een storing? Neem dan contact op met jouw telecomaanbieder.