Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/7121/matts-bos-mijdrecht.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=133413317250970000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/7121/matts-bos-mijdrecht.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=133413317250970000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/7121/matts-bos-mijdrecht.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=133413317250970000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/7121/matts-bos-mijdrecht.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=133413317250970000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/7121/matts-bos-mijdrecht.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=133413317250970000') !important;}}

Matts Bos: ik kan niet wachten tot we glasvezel in Mijdrecht hebben!

22 februari 2022


een snelle betrouwbare verbinding is voor mij heel belangrijk.

Matts Bos behoort tot een van de eerste inwoners uit Mijdrecht die een glasvezelabonnement heeft afgesloten. Wij gingen langs met een bloemetje als bedankje!

Matts: "De reden dat ik zo snel overgestapt ben op glasvezel is omdat ik graag een snellere en stabielere verbinding wil. Als ICT'er weet ik wat er mogelijk is en ik wil daar natuurlijk zelf ook gebruik van maken!"