Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Aannemer BAM is volop bezig met het installeren van de glasvezelaansluiting in de woningen. Op dit moment beschikt zo'n 75% van de huishoudens al over een werkende glasvezelverbinding. Sommigen zijn nog in afwachting van de activatie door de telecomaanbieder. Sta jij op onze planning om aangesloten te worden, dan krijg je brief van BAM met een datum en tijd waarop de monteur langskomt. Het kan even duren voordat je de brief ontvangt als jouw woning nog niet op de planning staat. Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.
Het duurt ongeveer een uur om de glasvezelaansluiting te plaatsen. De aansluiting wordt geplaatst op de plek die wij eerder met je hebben afgesproken. Houd er rekening mee dat de ruimte waar de aansluiting komt en de kruipruimte toegankelijk zijn voor de monteur. De monteur plaatst de aansluiting in de woning en activeert deze.
Als alle werkzaamheden erop zitten, dan geven wij een seintje aan jouw telecomaanbieder en neemt hij contact met je op voor de installatie van het glasvezelpakket. Dit kan nog wel een aantal weken duren.
Wil je meerdere aansluitingen of wil je de kabel in plaats van over de plint, op een andere plek leggen? Dan wordt het jouw eigen verantwoordelijkheid om hiervoor een oplossing te zoeken. Gelukkig staan lokale verkopers voor je klaar om je te helpen met de praktische zaken rondom de huisaansluiting. De lokale verkooppunten vind je hier.
Zij helpen graag met het verbeteren van jouw huisaansluiting. Maar waarvoor kun je bij hen terecht?
Storing?
Ben je aangesloten en ontvang je diensten, maar heb je last van een storing? Neem dan contact op met jouw telecomaanbieder.