Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Bij vorst in de grond kan de aannemer meestal niet graven. Aanlegwerkzaamheden worden dan tijdelijk onderbroken. Dit betekent dat er geen graafwerkzaamheden in de straten, tuinen en stoepen plaatsvinden en afspraken bij bewoners thuis (soms) niet door kunnen gaan. Als een vorstperiode weer voorbij is hervat aannemer BAM Telecom de werkzaamheden. Het kan zijn dat de planning van de aannemer hierdoor (iets) uitloopt.
Heb je tijdens een vorstperiode op korte termijn een afspraak gepland voor het schouwen van jouw woning of het plaatsen van de glasvezelaansluiting? Dan neemt aannemer APK contact met je op om een nieuwe afspraak te plannen.
Heb je een vraag, dan kun je op werkdagen tussen 08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur terecht bij BAM Telecom via 085 04 79 062 of [email protected].
Heb je andere vragen, neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum. Wij staan je graag te woord op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur en zijn telefonisch bereikbaar via 088 75 85 800.
De status en de planning voor de aanleg naar jouw woning, volg je ook via de postcodecheck.