Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/10474/huisaansltuiting.png?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=133258701016200000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/10474/huisaansltuiting.png?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=133258701016200000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/10474/huisaansltuiting.png?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=133258701016200000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/10474/huisaansltuiting.png?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=133258701016200000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/10474/huisaansltuiting.png?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=133258701016200000') !important;}}

Passieve huisaansluitingen in Lekkerkerk

18 september 2023


De aansluitingen in Lekkerkerk zijn nog niet meteen actief voor gebruik. Er ontbreken nog een aantal verbindingen bij het verkrijgen van het glasvezelsignaal. Zodra deze verbindingen gereed zijn, kan de aansluiting in jouw woning geactiveerd worden. Als alle werkzaamheden erop zitten, dan geven wij een seintje aan jouw telecomaanbieder en neemt hij contact met je op voor de installatie van het glasvezelpakket. Dit kan nog wel een aantal weken duren. > Lees hier meer.

Aannemer BAM Telecom

In opdracht van DELTA Netwerk zal aannemer BAM Telecom het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg over de werkzaamheden en het maken van de aansluiting in huis. Heb je een vraag of klacht over de aanleg, dan kun je op werkdagen tussen  08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur terecht via 085 04 79 062 of [email protected]. Voor vragen over het abonnement kun je terecht bij je gekozen telecomaanbieder. Ook kun je contact met hen opnemen als je wijzigingen wilt aanbrengen in je gekozen pakket.

Vragen?

Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.