Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/2943/in-overleg-2.jpg?center=0.51898734177215189,0.52431289640591972&mode=crop&width=576&height=285&rnd=133413317925900000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/2943/in-overleg-2.jpg?center=0.51898734177215189,0.52431289640591972&mode=crop&width=768&height=345&rnd=133413317925900000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/2943/in-overleg-2.jpg?center=0.51898734177215189,0.52431289640591972&mode=crop&width=992&height=415&rnd=133413317925900000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/2943/in-overleg-2.jpg?center=0.51898734177215189,0.52431289640591972&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=133413317925900000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/2943/in-overleg-2.jpg?center=0.51898734177215189,0.52431289640591972&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=133413317925900000') !important;}}

Ik heb al een abonnement voor internet. Kan ik me dan toch ook aanmelden voor glasvezel?

17 december 2020


Mijn huidige abonnement bij de telecomaanbieder loopt nog enkele maanden. Neemt de nieuwe telecomaanbieder dat abonnement over?

Als je minder dan een jaar geleden een abonnement hebt afgesloten, dan zit je waarschijnlijk nog binnen een jaarcontract dat je moet uitdienen. Na het eerste jaar is een abonnement normaal gesproken maandelijks opzegbaar. Met je nieuwe telecomaanbieder die via glasvezel gaat leveren, kun je vaak afspraken maken over de ingangsdatum van je nieuwe abonnement. Zo is er geen overlap of gat tussen het eindigen van je oude abonnement en het ingaan van je nieuwe glasvezelabonnement.