Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Aannemer BAM Telecom legt het glasvezelnetwerk aan in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek.
BAM Telecom is druk bezig met het maken van de huisaansluitingen in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek. Inmiddels is ongeveer de helft van de woningen in Lekkerkerk aangesloten. In Krimpen aan de Lek is dat 30%. De monteurs van de aannemer monteren de FTU-kastjes in de woningen. Alle inwoners van de woningen die op de planning staan om aangesloten te worden, zijn vooraf door de aannemer geïnformeerd met een datum en tijd waarop de monteur langskomt. Het plaatsen van de glasvezelaansluiting duurt ongeveer een uur en deze wordt geplaatst op de plek die wij eerder met u hebben afgesproken. Houd er alstublieft rekening mee dat de ruimte waar de aansluiting komt en de eventuele kruipruimte toegankelijk is voor de monteur. Helaas kunnen de bewoners in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek nog geen diensten afnemen. Er ontbreken nog een aantal verbindingen in het glasvezelnetwerk die nodig zijn om de aansluitingen van een signaal te voorzien. Zodra deze verbindingen gereed zijn, kunnen de aansluiting ook daar geactiveerd worden.
Om de inwoners aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk in Lekkerkerk en Krimpen aan den Lek worden vier bovengrondse glasvezel verdeelkasten geplaatst. Twee in Krimpen aan de Lek en twee in Lekkerkerk. Vanaf deze bovengrondse verdeelkasten wordt het glasvezelsignaal naar de woningen die zijn aangesloten op het glasvezelnetwerk ‘verdeeld’. De glasvezel verdeelkast dient als schakelstation naar het landelijke netwerk. Het plaatsen van de verdeelkast is dan ook een belangrijke stap in de aanleg van supersnel internet.
Plaatsing 1e verdeelkast aan de Smientstraat in Lekkerkerk
Plaatsing 1e verdeelkast aan de Maasstraat in Krimpen aan de Lek
Plaatsing 2e verdeelkast aan de Schoolstraat in Krimpen aan de Lek
Plaatsing 2e verdeelkast aan de Twijnstraweg in Lekkerkerk
We maken deze planningen met de grootst mogelijke zorg, maar deze zijn altijd onder voorbehoud. Omstandigheden als technische obstructies, vervuilde grond, vertraging bij het verkrijgen van vergunningen of weersomstandigheden kunnen ervoor zorgen dat een planning wijzigt. Dus wil je weten wat de actuele planning is voor jouw woning?
Doe dan de postcodecheck vul jouw postcode in en volg de status van jouw woning.
Aannemer BAM Telecom informeert bewoners voor en tijdens de aanleg over de werkzaamheden en het maken van de aansluiting in huis. Heb je een vraag of klacht over de aanleg, dan kun je op werkdagen tussen 08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur terecht via 085 04 79 062 of [email protected]. Voor vragen over het abonnement kun je terecht bij je gekozen telecomaanbieder. Ook kun je contact met hen opnemen als je wijzigingen wilt aanbrengen in je gekozen pakket.
Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.