Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/4659/7-1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132870794780000000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/4659/7-1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132870794780000000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/4659/7-1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132870794780000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/4659/7-1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132870794780000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/4659/7-1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132870794780000000') !important;}}

Gedoogverklaringen in Krimpenerwaard

08 januari 2024


Op dit moment is BAM Telecom druk bezig met het verkrijgen van gedoogverklaringen in Krimpenerwaard. Dit proces omvat een aanzienlijk aantal adressen, wat betekent dat het enige maanden kan duren voordat alles is afgerond. We vragen jullie begrip en geduld gedurende deze fase.

Tegelijkertijd is DELTA Netwerk gestart met de huisaansluitingen. Het succes van deze huisaansluitingen in het gebied is echter afhankelijk van de voltooiing van de gedoogverklaringen die momenteel worden verzameld. Voor meer gedetailleerde informatie over de Verklaring gedoogplicht verwijzen we jullie graag naar onze website: Verklaring gedoogplicht - DELTA Netwerk.

We waarderen jullie medewerking en begrip tijdens dit proces. We streven ernaar om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van verdere ontwikkelingen. Voor eventuele vragen of concerns staan wij tot jullie beschikking.

Aannemer BAM Telecom is jouw aanspreekpunt tijdens de aanleg

Aannemer BAM Telecom informeert bewoners voor en tijdens de aanleg over de werkzaamheden en het maken van de aansluiting in huis. Heb je een vraag of klacht over de aanleg, dan kun je op werkdagen tussen  08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur terecht via 085 04 79 062 of [email protected]. Voor vragen over het abonnement kun je terecht bij je gekozen telecomaanbieder. Ook kun je contact met hen opnemen als je wijzigingen wilt aanbrengen in je gekozen pakket.