Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Jazeker! Ook woninghuurders kunnen een glasvezelaansluiting krijgen. Doe wel eerst de postcodecheck op deze website om te checken of jouw huuradres in aanmerking komt. Geeft de postcodecheck “goed nieuws”, dan kun je een glasvezel abonnement afsluiten.
Als huurder betaal je alleen de kosten voor het abonnement voor internet en/of tv en telefonie. Je betaalt geen aansluitkosten. Onze ervaring is dat je niet duurder uit bent dan nu. Vergelijkbare maandlasten, maar wel alle voordelen van glasvezel.
Nee. Dat is niet nodig. Je bent vrij om zelf te kiezen of je een aansluiting wilt ja of nee.
De woningcorporatie steunt het glasvezelinitiatief en zal hun volledige medewerking verlenen bij de aanleg van de aansluiting in jouw woning. Je bent als huurder niet verplicht om mee te doen. Heb je geen belang bij een glasvezelaansluiting? Dan hoef je niet mee te werken. Meedoen is vrijwillig.
Ja! Dit is reden tot opzegging. Ga je dus verhuizen, dan kun je het glasvezel abonnement bij de dienstaanbieder opzeggen, zonder verdere verplichtingen. Na opzegging betaal je geen kosten meer.
Op deze website is meer informatie over het aanbod en de voorwaarden te vinden. Ook kun je natuurlijk contact met onze klantenservice opnemen via 088 - 75 85 800.
Inwoners die graag hulp willen bij het afsluiten van een abonnement kunnen terecht bij lokale verkopers. Zij geven je graag advies, beantwoorden vragen en ondersteunen bij het afsluiten van een abonnement. Alle inwoners zijn van harte welkom!
Natuurlijk kun je ook rechtstreeks een abonnement afsluiten bij één van de dienstaanbieders.