Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/5818/has-3-rechthoek.jpg?center=0.16444444444444445,0.6581395348837209&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132749830347730000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/5818/has-3-rechthoek.jpg?center=0.16444444444444445,0.6581395348837209&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132749830347730000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/5818/has-3-rechthoek.jpg?center=0.16444444444444445,0.6581395348837209&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132749830347730000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/5818/has-3-rechthoek.jpg?center=0.16444444444444445,0.6581395348837209&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132749830347730000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/5818/has-3-rechthoek.jpg?center=0.16444444444444445,0.6581395348837209&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132749830347730000') !important;}}

BAM Telecom start de woningschouw in Krimpenerwaard-West

31 oktober 2022


Aannemer BAM Telecom gaat binnenkort starten met de woningschouw in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek. Dit houdt in dat er in de komende weken een medewerker van BAM Telecom bij de inwoners langsgaat om te kijken waar de aansluiting in huis komt en om toestemming te vragen voor het plaatsen van de glasvezelaansluiting. Inwoners worden hierover ook per brief geïnformeerd.

Samen met de bewoner kijken we waar in de woning de aansluiting kan worden geplaatst. Vaak is dit in de meterkast, maar het kan op een andere locatie in je woning. Ben je niet thuis? Geen probleem. Dan laten we een kaartje achter in de brievenbus met het verzoek om contact op te nemen om een nieuwe afspraak te maken. En wil je liever geen glasvezelaansluiting? Informeer dan de aannemer. Maar weet wel de glasvezelaansluiting aanleggen kost niets en bereidt je woning wel voor op de toekomst. Is het niet voor jezelf dan wellicht voor de toekomstige bewoners.

Goed om te weten: de uitvoerders van BAM Telecom kunnen zich altijd legitimeren met een ID-pas.

Gratis glasvezelaansluiting

Tijdens de aanleg krijgen alle woningen de mogelijkheid een glasvezelaansluiting in huis te laten plaatsen. Geheel gratis en vrijblijvend. Hierdoor beschikken straks alle woningen over glasvezel en kunnen de bewoners een abonnement nemen wanneer zij dat willen. Als je eenmaal een glasvezelaansluiting in jouw woning hebt en je wilt een abonnement op glasvezel, dan ga je pas betalen als het abonnement door de telecomaanbieder van jouw keuze is geactiveerd. Via de postcodecheck op deltanetwerk.nl bekijk je het aanbod op jouw adres.

Een aantal belangrijke punten:

  • De schouwer kan zich altijd legitimeren met een ID-pas. Het kan zijn dat je niet thuis bent als we aan de deur komen. In dat geval laat hij een kaartje achter met het verzoek om contact op te nemen.
  • Tijdens de schouwwerkzaamheden worden er foto’s gemaakt. Deze foto’s zijn bestemd voor het schouwrapport. Zo worden er o.a. foto’s gemaakt van de locatie waar de glasvezelaansluiting geplaatst moet worden (bijv. in de meterkast). Ook als je geen gebruik maakt van een glasvezelaansluiting dan wordt er een foto van jouw woning gemaakt. Dit is noodzakelijk zodat de graafploeg weet dat jouw woning niet aangesloten hoeft te worden en dat zij de kabels niet door te hoeven trekken naar de gevel van jouw woning.

Leuk weetje

Ben jij benieuwd hoe de aanleg van glasvezel in zijn werk gaat? Bekijk dan onze video!

Aannemer BAM Telecom

In opdracht van DELTA Netwerk zal aannemer BAM Telecom het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met jou over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis. Heb je nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of uw aansluiting? Of ervaart u een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met BAM Telecom. Zij helpen jou graag op werkdagen tussen 08.30 tot 12.30u en 13.00 tot 16.00u via 085 04 79 062 of [email protected].