Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
De afgelopen maanden is Circet Nederland druk bezig geweest met de aanleg van het glasvezelnetwerk in Kaatsheuvel. In onderstaand schema vind je een update met de laatste stand van zaken van de werkzaamheden en de meest recente planning.
De woningschouw in Kaatsheuvel is voor 70% afgerond. Inwoners kunnen zich aanmelden voor een schouwafspraak. De aannemer komt langs om samen met de bewoners de plaats in hun woning te bepalen waar de glasvezelaansluiting geplaatst mag worden.
In het gebied van Kaatsheuvel zijn vier graafploegen actief. Tot nu toe is 50% aan graafwerkzaamheden verricht. Naar verwachting is Circet Nederland tot December 2023 bezig met de aanleg van glasvezel in heel Kaatsheuvel.
Kern |
Code gebied |
Start civiel |
1 |
KH-01 |
Q1 2023 – Q2 2024 |
2 |
KH-02 |
Q2 2023 – Q3 2023 |
3 |
KH-03 |
Q3 2023 – Q4 2023 |
In Kaatsheuvel zijn drie glasvezelverdeelpunten geplaatst. Deze "straatkasten’ verdelen het digitale signaal naar de woningen in Kaatsheuvel. Een glasvezelverdeelpunt wordt ook een PoP genoemd. Dit staat voor Point of Presence. Lees hier meer over de plaatsingen:
Lees hier meer over de plaatsing van de KH-01 aan de Oranje Nassaustraat >>
Lees hier meer over de plaatsing van de KH-02 aan de Jan van Eyckstraat >>
Lees hier meer over de plaatsing van de KH-03 aan de RIngvaert >>
Circet Nederland heeft 12,5 kilometer aan tuinboringen verricht. Na de civiele werkzaamheden worden de huisaansluitingen gerealiseerd. Niet alleen de adressen die een abonnement hebben afgesloten worden voorzien van een huisaansluiting. Ook de adressen zonder abonnement bieden wij de mogelijkheid om een glasvezelaansluiting in hun woning te plaatsen.
Als de huisaansluiting is geplaatst en je hebt een abonnement afgesloten, is het de beurt aan de telecomaanbieders om te zorgen voor de installatie van je gekozen glasvezelpakket. Bewoners krijgen hun installatiepakket een paar weken na de huisaansluiting opgestuurd. Als het pakket is geïnstalleerd kunt u gebruikmaken van uw glasvezelverbinding.
Wil je weten wat de status van de aanleg is voor jouw adres? Bekijk de actuele planning op ieder moment via de postcodecheck.
Aannemer Circet Nederland informeert bewoners voor en tijdens de aanleg over de werkzaamheden en het maken van de aansluiting in huis. Heb je een vraag of klacht over de aanleg, dan kun je op werkdagen tussen 08.00 uur en 16.15 uur via 0416 72 49 42 of [email protected].
Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.