Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Dit jaar is aannemer Circet Nederland druk bezig geweest met de aanleg van het glasvezelnetwerk in Kaatsheuvel. In dit bericht vind je een update met de laatste stand van zaken van de werkzaamheden en de meest recente planning.
Alle kabels liggen in de grond in Kaatsheuvel. Circet Nederland voert op dit moment de huisaansluitingen uit. Niet alleen de adressen die een abonnement hebben afgesloten worden voorzien van een huisaansluiting. Ook de adressen zonder abonnement bieden wij de mogelijkheid om een glasvezelaansluiting in hun woning te plaatsen. Als de huisaansluiting is geplaatst en je hebt een abonnement afgesloten, is het de beurt aan de telecomaanbieders om te zorgen voor de installatie van je gekozen glasvezelpakket. Bewoners krijgen hun installatiepakket een paar weken na de huisaansluiting opgestuurd. Als het pakket is geïnstalleerd kunt u gebruikmaken van uw glasvezelverbinding. Naar verwachting heeft Circet Nederland in Q2 2024 alle huizen in Kaatsheuvel aangesloten op het glasvezelnetwerk.
In Kaatsheuvel zijn begin 2023 drie glasvezelverdeelpunten geplaatst. Deze verdeelpunten verdelen het digitale signaal naar de woningen in Kaatsheuvel.
Lees hier meer over de plaatsing van de KH-01 aan de Oranje Nassaustraat >>
Lees hier meer over de plaatsing van de KH-02 aan de Jan van Eyckstraat >>
Lees hier meer over de plaatsing van de KH-03 aan de RIngvaert >>
We maken de planningen met de grootst mogelijke zorg, maar deze zijn altijd onder voorbehoud. Omstandigheden als technische obstructies, vervuilde grond, vertraging bij het verkrijgen van vergunningen of weersomstandigheden kunnen ervoor zorgen dat een planning wijzigt. Dus wil je weten wat de actuele planning is voor jouw woning? Bekijk de actuele planning op ieder moment via de postcodecheck.
In opdracht van DELTA Netwerk zal aannemer Circet Nederland het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met jou over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis. Heb je nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of uw aansluiting? Of ervaar je een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met Circet Nederland. Zij helpen jou graag op werkdagen tussen 08.00 uur en 16.15 uur en zijn bereikbaar via telefoonnummer: 0416 72 49 42 of [email protected].
Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.