Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/4656/1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132870791537730000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/4656/1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132870791537730000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/4656/1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132870791537730000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/4656/1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132870791537730000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/4656/1.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132870791537730000') !important;}}

Glasvezel planning voor Kaatsheuvel

15 december 2022


In dit bericht geven we een update over de voortgang van de aanleg van glasvezel in Kaatsheuvel.

Woningschouw 

De woningschouw is net opgestart in Kaatsheuvel. Hieronder een planning van de woningschouw per gebiedskern.

Kern

Code gebied

Woningschouw

1

KH-01

15-11-2022 – medio 2023

2

KH-02

Start in 2023  

3

KH-03

Gereed

 

Civiele werkzaamheden

De planning voor de graafwerkzaamheden is als volgt:

Kern

Code gebied

Start civiel

1

KH-01

Q1 2023 

2

KH-02

Q2 2023

3

KH-03

Q1 2023

Plaatsing glasvezelverdeelpunt

In Kaatsheuvel worden drie glasvezelverdeelpunten geplaatst. Deze "straatkasten’ verdelen het digitale signaal naar de woningen in Kaatsheuvel. Een glasvezelverdeelpunt wordt ook een PoP genoemd. Dit staat voor Point of Presence.

Kern

Code gebied

Plaatsing PoP

1

KH-01

Q1 2023 

2

KH-02

Q1 2023

3

KH-03

Q2 2023 

Let op: de planning is altijd indicatief. Diverse omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat we de planning moeten aanpassen. 

 

Individuele planning

Wil je weten wat de status van de aanleg is voor jouw adres? Bekijk de actuele planning op ieder moment via de postcodecheck.

Aannemer CIRCET Nederland

Aannemer Circet Nederland informeert bewoners voor en tijdens de aanleg over de werkzaamheden en het maken van de aansluiting in huis. Heb je een vraag of klacht over de aanleg, dan kun je op werkdagen tussen 08.00 uur en 16.15 uur via 0416 72 49 42 of [email protected].

Vragen?

Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.