Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/7104/img-20210331-wa0040.jpg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132897816610000000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/7104/img-20210331-wa0040.jpg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132897816610000000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/7104/img-20210331-wa0040.jpg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132897816610000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/7104/img-20210331-wa0040.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132897816610000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/7104/img-20210331-wa0040.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132897816610000000') !important;}}

Voortgang update aanleg glasvezel Kaag en Braassem

25 januari 2024


Aannemer APK Telecom legt het glasvezelnetwerk aan in Kaag en Braassem. Via deze update houden wij je op de hoogte over de laatste stand van zaken van de werkzaamheden met de meest recente planning.

Woningschouw

De woningen in Leimuiden zijn geschouwd. In Roelofarendsveen en in Oude Wetering is de schouw ook gestart. Tijdens de schouw bezoekt een medewerker van APK Telecom de woningen om te bepalen waar de glasvezelaansluiting in huis wordt geplaatst. De woningschouw neemt een aantal maanden in beslag.  Lees hier meer over de woningschouw.

Graafwerkzaamheden

Aannemer APK Telecom is eind september gestart met de aanleg van het glasvezelnetwerk.

Bovengrondse glasvezelkasten

Om de inwoners in Kaag en Braassem aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk zijn er drie glasvezelkasten nodig. Glasvezel verdeelkasten zijn de schakelstations die het glasvezelsignaal van het landelijke netwerk naar de woningen brengen die zijn aangesloten op het glasvezelnetwerk. Deze bovengrondse verdeelkasten fungeren als het hart van de glasvezelinfrastructuur en zijn van essentieel belang voor de levering van supersnel internet. De verdeelkast in Leimuiden en Oude Wetering zijn geplaatst. Roelofarendsveen volgt binnenkort. 

Bekijk hier de plaatsing van de verdeelkast aan de Larikslaan in Leimuiden. 
Bekijk hier de plaatsing van de verdeelkast aan de Kuipenstreek 9 in Oude Wetering. 

Een glasvezel verbinding

Deze nieuwe glasvezelverbinding zal niet alleen super snel internet bieden, maar ook de mogelijkheid voor geavanceerde diensten zoals videoconferenties, online gaming, en naadloze streaming van content. Dit project vertegenwoordigt een belangrijke investering in de toekomst van Roelofarendsveen, Leimuiden en Oude Wetering en zal de digitale connectiviteit in deze regio's aanzienlijk verbeteren.

Individuele planning

We maken deze planningen met de grootst mogelijke zorg, maar deze zijn altijd onder voorbehoud. Omstandigheden als technische obstructies, vervuilde grond, vertraging bij het verkrijgen van vergunningen of weersomstandigheden kunnen ervoor zorgen dat een planning wijzigt. Dus wil je weten wat de actuele planning is voor jouw woning? Doe dan de postcodecheck vul jouw postcode in en volg de status van jouw woning.

Aannemer APK Telecom is jouw aanspreekpunt tijdens de aanleg

In opdracht van DELTA Netwerk zal APK Telecom het glasvezelnetwerk aanleggen. Zij communiceren voor en tijdens de aanleg met u over de aanleg, de werkzaamheden en het plaatsen van de aansluiting bij jou thuis. Heeft u nu of gedurende de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of jouw aansluiting? Of ervaar je een klacht of storing als gevolg van de aanleg? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van APK Telecom. Zij helpen jou graag op werkdagen tussen 08.00 uur en 17.00 uur en zijn bereikbaar via telefoonnummer: 088 24 24 390 of e-mail: [email protected].

Klantenservice DELTA Netwerk

Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.