Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/4670/gezin.png?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=133402153620670000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/4670/gezin.png?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=133402153620670000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/4670/gezin.png?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=133402153620670000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/4670/gezin.png?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=133402153620670000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/4670/gezin.png?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=133402153620670000') !important;}}

Heb je een vraag of is er een storing? Neem dan contact op met jouw telecomaanbieder - Heusden

14 april 2023


De aanleg van het glasvezelnetwerk in Heusden is klaar! Alle klanten hebben hun glasvezelaansluiting in huis en genieten van het snelle en stabiele netwerk.

Vraag, klacht of storing? Neem contact op met de telecomaanbieder

Met vragen over je abonnement, apparatuur, storingen, maar ook bijvoorbeeld over schade aan het netwerk, kun je vanaf het moment dat je een aansluiting in huis hebt of al gebruik maakt van je diensten, terecht bij jouw telecomaanbieder. Zij helpen je graag verder. In het geval van schade geven de telecomaanbieders dit door aan de netwerkbeheerder.