Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=133402153545700000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=133402153545700000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=133402153545700000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=133402153545700000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=133402153545700000') !important;}}

Aannemer Circet heeft de aanleg van het glasvezelnetwerk in Heusden afgerond

01 november 2022


Goed nieuws: de aanleg van het glasvezelnetwerk in Heusden is klaar! De graaf- en boorwerkzaamheden zijn afgerond en alle huisaansluitingen zijn gemaakt. Het werk van aannemer Circet Nederland zit erop. Inmiddels kunnen alle klanten genieten van het snelle en stabiele netwerk.

Vraag, klacht of storing? Neem contact op met de telecomaanbieder

Met vragen over je abonnement, apparatuur, storingen, maar ook bijvoorbeeld over schade aan het netwerk, kun je vanaf het moment dat je een aansluiting in huis hebt of al gebruik maakt van je diensten, terecht bij jouw telecomaanbieder. Zij helpen je graag verder. In het geval van schade geven de telecomaanbieders dit door aan de netwerkbeheerder.