Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132965837180000000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132965837180000000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132965837180000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132965837180000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/3045/adobestock_166885272.jpeg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132965837180000000') !important;}}

Update activatie huisaansluitingen in Moergestel en Haaren

15 juli 2022


Enige tijd geleden hebben wij jou geïnformeerd dat er door onvoorziene omstandigheden een vertraging is opgetreden in de activatie van hun huisaansluiting. Er ontbraken nog een aantal verbindingen in het glasvezelnetwerk waardoor wij jouw glasvezelaansluiting niet van een signaal konden voorzien. De verwachting was om jouw huisaansluiting eind tweede kwartaal 2022 te hebben geactiveerd. Helaas duurt het iets langer dan verwacht dat het glasvezelnetwerk gereed is.

Nog even geduld

Wij vinden het belangrijk dat jij optimaal gebruikt kunt maken van tv, internet en/of telefoniediensten. Vandaar dat wij alles in het werkstellen om zo snel mogelijk de verbindingen actief te krijgen. Wij vragen je nog een paar weken geduld te hebben.

Planning activatie glasvezelaansluiting.

Naar verwachting worden de glasvezelaansluitingen na de zomervakantie geactiveerd. Na het activeren van de aansluiting, krijgt de door jou gekozen dienstaanbieder bericht van ons en kunnen zij het installatiepakket naar jou opsturen. Met dit pakket kun je gebruikmaken van internet, tv en bellen via glasvezel. Voor vragen over jouw abonnement kun je contact opnemen met jouw dienstaanbieder.

 

Nogmaals excuses voor het ongemak!