Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/3080/glasvezel.jpg?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132380016250000000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/3080/glasvezel.jpg?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132380016250000000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/3080/glasvezel.jpg?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132380016250000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/3080/glasvezel.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132380016250000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/3080/glasvezel.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132380016250000000') !important;}}

Update december aanleg Eygelshoven

01 december 2022


Aannemer Circet Nederland is volop bezig met de aanleg van het glasvezelnetwerk in Eygelshoven. Samen met Inspecare worden alle woningen in Eygelshoven geschouwd. De graafwerkzaamheden hopen we begin 2023 te kunnen starten. Lees er alles over in deze update.

Woningschouw, aannemer gaat langs de deuren

Aannemer Circet Nederland is sinds oktober gestart met de woningschouw in het gebied. Zij doen dit samen met Inspecare. Een specialist in glasvezel en beheer. En kantoor in Simpelveld. Dit betekent dat er iemand langskomt om te kijken waar de glasvezelaansluiting in huis mag komen. De woningschouw zal enkele maanden in beslag nemen. Wil je een afspraak maken voor de woningschouw klik dan hier.

Voor meer informatie of een persoonlijk gesprek kan je de lokale verkopers bezoeken of even langs ons Glasvezelinformatie punt lopen.

In ons Glasvezel Informatiepunt kun je terecht met al jouw vragen over glasvezel, of om een abonnement af te sluiten. Onze winkel is gevestigd aan de Veldhofstraat 22C in Eygelshoven en is geopend van woensdag tot en met vrijdag van 11.00 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Kom gewoon binnenlopen! 

Voorbereidingen gestart

Misschien merk je er nog niet veel van, maar achter de schermen is de aannemer druk bezig met de voorbereidingen voor de aanleg. Momenteel maken we het technisch ontwerp van het netwerk en zoeken we naar geschikte locaties voor de verdeelpunten. Als dit allemaal rond is, bestellen we de benodigde materialen en kan de aannemer een planning maken. Zodra deze bekend is, informeren wij hierover via deze website of de nieuwsbrief.


Verwachte planning
De aanleg van het glasvezelnetwerk in Eygelshoven is een flinke klus waar verschillende partijen bij betrokken zijn, denk aan gemeenten, waterschappen en grondeigenaren. Eén van de voorbereidende werkzaamheden is het bezoeken van alle woningen in Eygelshoven. De zgn. woningschouw. Hier zijn we dus mee gestart.

We verwachten in het eerste kwartaal van 2023 te kunnen starten met de graafwerkzaamheden. In Eygelshoven zijn we bezig met het uitwerken van een planning om ca 11 km tuinboringen te maken, 24 km kabels/buizen te leggen in de openbare weg en ca 2600 woningen aan te sluiten.  

Zie je de mannen werken bij jouw in de straat? De man met een geel hesjes spreekt Nederlands en daar kan je informeren over de werkzaamheden in de straat. Wil je toch glasvezel in huis? Meld je dan even bij de aannemer. Zij kunnen dan een afspraak maken voor een schouw en de aanleg naar je huis realiseren.

Waar kun je terecht met vragen? 

Aannemer Circet Nederland informeert bewoners voor en tijdens de aanleg over de werkzaamheden en het maken van de aansluiting in huis. Heb je een vraag of klacht over de aanleg, dan kun je op werkdagen terecht tussen 08.30 uur en 16.15 uur via 045 720 0171 of kerkrade@circet.nl. Voor vragen over het abonnement kun je terecht bij je gekozen telecomaanbieder. Ook kun je contact met hen opnemen als je wijzigingen wilt aanbrengen in je gekozen pakket. Voor andere vragen kan contact worden opgenomen met de klantenservice van DELTA Netwerk. Zij zijn bereikbaar op 088 75 85 800, op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct je vraag stellen via de live chat op de website.