Helaas

Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

@media screen and (max-width: 767px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?anchor=center&mode=crop&width=576&height=285&rnd=132387090440000000') !important;}}@media screen and (min-width: 768px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?anchor=center&mode=crop&width=768&height=345&rnd=132387090440000000') !important;}}@media screen and (min-width: 992px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?anchor=center&mode=crop&width=992&height=415&rnd=132387090440000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1200px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?anchor=center&mode=crop&width=1200&height=500&rnd=132387090440000000') !important;}}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image {background-image:url('/media/3117/beeld-video.png?anchor=center&mode=crop&width=1600&height=600&rnd=132387090440000000') !important;}}

Vraag, klacht of storing? Of nog een abonnement afsluiten?

27 oktober 2021


De aanleg van glasvezel in De Wolden is afgerond. Alle inwoners die dat wilden, hebben nu de aansluiting in huis en maken gebruik van hun supersnelle en stabiele internetverbinding. Het beheer van het netwerk is overgedragen aan RENDO Fiber, maar waar kunt u nu terecht met vragen, klachten en/of storingen?

Vragen, klachten of een storing?

De aanleg is afgerond. Geniet u inmiddels van het razendsnelle glasvezelnetwerk, maar loopt u toch nog tegen vragen of problemen aan? Met vragen over storingen, apparatuur, maar ook bijvoorbeeld over schade aan het netwerk, kun je vanaf het moment dat je een aansluiting in huis hebt of al gebruik maakt van je diensten ook terecht bij jouw telecomaanbieder. Via de logo's op deze pagina's klikt u rechtstreeks door naar de websites van de telecomaanbieders. Zij helpen u graag verder. In het geval van schade geven de telecomaanbieders dit door aan de netwerkbeheerder.


Een glasvezelaansluiting of abonnement aanvragen?

Heeft u nog geen aansluiting? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0522 – 768 100 of per mail [email protected] 

Heeft u wel een aansluiting, maar nog geen abonnement? Neem dan contact op met één van de onderstaande telecomaanbieders. Via de logo's op deze pagina's klikt u rechtstreeks door naar de websites van de telecomaanbieders. Daar kunt u de pakketten en prijzen bekijken.

Overstappen naar een ander abonnement?

U heeft al een abonnement, maar u wilt overstappen? Neem ook dan contact op met één van de onderstaande telecomaanbieders.