Helaas, momenteel hebben wij een storing in ons systeem. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.
Binnenkort komt de aannemer langs om de bedrijfsaansluiting plaatsen. Nadat de kabel tot de gevel is aangelegd, komt een monteur bij je thuis om het glasvezelkastje (FTU) te plaatsen. Je krijgt uiteraard vooraf een bericht wanneer de aannemer bij je langs wilt komen.
Ben je ingepland, dan ontvang je een e-mail of brief met daarin een voorstel voor de datum en tijd waarop de monteur wil komen. Het kan even duren voor jouw adres is ingepland, maar uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.
Een glasvezelaansluiting betekent dat we een vertakking van de glasvezelkabel naar het pand leggen en in het pand een bijbehorend kastje (FTU) plaatsen. Maar let op, een glasvezelaansluiting is nog geen werkende verbinding. Om daadwerkelijk supersnel en stabiel internet via glasvezel te kunnen gebruiken, heb je een abonnement nodig van een deelnemende telecomaanbieder. Kijk hier voor de voordelen van glasvezel en ontdek bij welke telecomaanbieder je een abonnement kunt afsluiten.
Heeft de monteur de bedrijfsaansluiting geplaatst en heeft de activatie tot het glasverdeelpunt plaatsgevonden, dan zit het werk van de aannemer erop. Maar hoe gaat het dan verder?
Heb je een abonnement afgesloten? Dan krijgt jouw telecomaanbieder een seintje. De telecomaanbieder maakt een afspraak om de glasvezelverbinding te activeren.
Ben je aangesloten en ontvang je diensten, maar heb je last van een storing? Neem dan contact op met jouw telecomaanbieder.